JUBILEUSZ 50-LECIA

BAJKA dla Niepodległej



ODDZIAŁ VIII "SÓWKI"

Kształcenie na odległość
Bezpieczeństwo w sieci

Ogłoszenia/Zarządzenia
Praca specjalistów

Aktualności
Nasze przedszkole
Nasz ogród
Teatrzyki  i  koncerty
Ramowy Rozkład Dnia
Nasze osiągnięcia

Akcja "Ćwiczyć każdy może"
Festiwal Piosenki Przedszkolnej
Gminny Konkurs Recytatorski

Dyżur wakacyjny
Rekrutacja na rok szkolny 2022/2023

Kadra
Rada Rodziców

Statut
Koncepcja pracy przedszkola
Podstawa Wychowania Przedszkolnego
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA - RAPORT
RODO

Galeria
Kontakt




















    



ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE




Zadania dla wszystkich: plik 1, plik 2, plik 3



Scenariusz zajęć logopedycznych dla grup wtorkowych („Plastusie”, „Koty”) - czytaj dalej
Scenariusz zajęć logopedyczynych dla grup piątkowych („Smerfy”, „Misie”, „Krasnale”) - czytaj dalej



Scenariusz zajęć logopedycznych dla grup wtorkowych („Plastusie”, „Koty”) - czytaj dalej
Scenariusz zajęć logopedyczynych dla grup piątkowych („Smerfy”, „Misie”, „Krasnale”) - czytaj dalej



Scenariusz zajęć logopedycznych dla grup wtorkowych („Plastusie”, „Koty”) - czytaj dalej
Scenariusz zajęć logopedyczynych dla grup piątkowych („Smerfy”, „Misie”, „Krasnale”) - czytaj dalej



Scenariusz zajęć logopedycznych dla grup wtorkowych („Plastusie”, „Koty”) - czytaj dalej
Scenariusz zajęć logopedyczynych dla grup piątkowych („Smerfy”, „Misie”, „Krasnale”) - czytaj dalej



Scenariusz zajęć logopedycznych dla grup wtorkowych („Plastusie”, „Koty”) - czytaj dalej
Scenariusz zajęć logopedycznych dla grup piątkowych („Smerfy”, „Misie”, „Krasnale”) - czytaj dalej



Domowe zabawy logopedyczne
Czego potrzebujemy?
-    kubek i talerzyk lub podstawka
-    woda
-    płyn do mycia naczyń
-    słomka
1.    Kubek wypełniamy do połowy wodą, a następnie dolewamy kilka kropel płynu do mycia naczyń
2.    Kubek stawiamy na talerzyku lub podstawce
3.    Do płynu wkładamy słomkę. Dmuchamy przez słomkę, aby powstała piana.
Dobrej zabawy!





Kontakt e-mailowy dla rodziców: p6bajka.km@wp.pl



Zestaw ćwiczeń logopedycznych nr1 27.03.20 - czytaj dalej

Grupy wtorkowe
Grupy piątkowe
grupy wtorkowe - zadanie 1
grupy piątkowe - zadanie 1
grupy wtorkowe - zadanie 2
grupy piątkowe - zadanie 2
grupy wtorkowe - zadanie 3
grupy piątkowe - zadanie 3
grupy wtorkowe - zadanie 4
grupy piątkowe - zadanie 4
grupy wtorkowe - zadanie 5
grupy piątkowe - zadanie 5
grupy wtorkowe - zadanie 6
grupy piątkowe - zadanie 6
grupy wtorkowe - zadanie 7
grupy piątkowe - zadanie 7




ROZWÓJ MOWY DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM

Dzieci od urodzenia nabywają wiele różnych umiejętności. Uczą się jeść, chodzić i komunikować niewerbalnie jak i werbalnie. Mowa (komunikacja werbalna) nie jest umiejętnością wrodzoną. Dziecko przyswaja ją sobie poprzez przysłuchiwanie się najbliższemu otoczeniu i naśladowaniu go - czytaj dalej